Visa ämne
Ingen fantasi :: Forum :: Allmänt svammel
|
aL[1]eN' utan dator.
|
|
| aL1eN |
Publicerat 13-04-2010 11:01
|
Freefrag![]() Inlägg: 9 Registrerad: 21.12.09 |
Hej allihopa, jag vet inte om ni fortfarande håller på eller inte, jag har varit lite isolerad från teh intarwebz. Ni förstår, min dator hade gått sönder. Jag har tyvärr inte haft någon möjlighet att meddela detta för er. Så jag säger det nu alltså när jag har en dator igen. Jag har börjat spela MW2 på Xbox så jag har helt tappat intresset för att spela något alls på dator (eller haft möjlighet för den delen). Nu när jag äntligen kan så tänker jag ändå inte fortsätta. Jag lägger ned allt som har med CS att göra. Även fast ni antagligen redan har räknat bort mig. Så jag tackar för min tid (och för den jag var borta). Tack och adjö. Mvh Erik. |
|
|
|
| Peppar |
Publicerat 14-04-2010 19:13
|
|
Super Admin ![]() Inlägg: 121 Registrerad: 01.12.09 |
Hej, jo vi håller på att lira fortfarande, men mest under namnet vaeggfysk eller fastmode (www.fastmode.se). Vi spelar dock bara 1.6 och inte något mer cz.Ha det så roligt med MW2, det är roligare än csdm iaf ![]() |
|
|
|
| Gå direkt till forum: |

Senast spelade matcher

jo vi håller på att lira fortfarande, men mest under namnet vaeggfysk eller fastmode (www.fastmode.se). Vi spelar dock bara 1.6 och inte något mer cz.