Visa ämne
Ingen fantasi :: Forum :: Allmänt svammel
|
Lite Backstab från mig!
|
|
| vittpulver |
Publicerat 10-02-2010 17:04
|
Noob![]() Inlägg: 24 Registrerad: 08.02.10 |
Bra å veta om mig så ni inte får en backstab i ryggen, bra å veta för både er och alla andra CS spelare. steam-id: STEAM_0:0:13370259 Namn: Rasmus Larsson Jag har lirat cs/cz i drygt 3 år nu och ibörjan skapade jag ett steam acc "lolsaren" tror jag att det hette, det var första gången jag nånsin testat på ett dator spel online. Jag lirade med 2 st IRL polare och då tankade jag ner fusket dirr satt å lirade ungefär 1-1½ vecka med fusk med kompisarna då. Sedan blev det accet bannat och jag köpte ett nytt acc par månader efter det (på julafton) och det är detta accet med detta steam idt; STEAM_0:0:13370259 acc: bart1993. Jag har ALDRIG lirat med fusk efter denna incidenten och tänker aldrig mer prova. Jag har inte lirat så mkt eac det var mer för drygt 1 år sen men är villig att spela inför spelare med spelare och recca in-eye m.m you name it! Tänkte bara att detta skulle vara bra för folket att veta ! Mvh VittPulver# _______________________ HEHEHEheheheh BOOMHEADSHOT! |
|
|
|
| aL1eN |
Publicerat 10-02-2010 17:07
|
Freefrag![]() Inlägg: 9 Registrerad: 21.12.09 |
Bra att veta ![]() |
|
|
|
| vittpulver |
Publicerat 10-02-2010 17:12
|
Noob![]() Inlägg: 24 Registrerad: 08.02.10 |
BTW HAR ETT TILL STEAM ACC : bart9319 men använsd mycket sällan och endast på spelarenan.se!
_______________________ HEHEHEheheheh BOOMHEADSHOT! |
|
|
|
| Gå direkt till forum: |

Senast spelade matcher